lördag 10 december 2011

v. 49 Tema: Röd, vit och grön

Fick bli en sommarbild denna gång, det är bara slask och grådask utanför fönstret nu, och jag behövde muntras upp! (När snön ÄNTLIGEN kommer, så ska den slaska bort på en gång. Jag är skitbitter! :/)
Denna bild tog jag på nationaldagen förra året, vid Hembygdsgården här i stan. Det är så SJUKT FINT där, älskar stället! (Synd bara att det ligger i andra änden av stan för mig, så jag inte kan ta mig dit så lätt och fota oftare. :/)
Älskar bilden! :D ♥

2 kommentarer:

  1. Det ser ljuvligt ut. Tack för att du visar en sommarbild med härliga färger!

    SvaraRadera
  2. Sommarminne hos dig också. Härlig bild! :D
    Hemma hos mig är det grönt ute idag också, men på ett ganska dystert sätt. :P Njuter hellre sommarminnen på foton än decembergrönt. Haha.

    SvaraRadera